Canım seni çok iyi anlıyorum bu rahatsızlık öyle berbat bişiki o yaşadığını kendinden başkası asla anlayamıyor etrafındakılere komik geliyor saçma geliyor, mesela ben dışarı cıkamıyordum asla sosyaleşemiyordum evde günlerce dururdum insanlar bana kızardı çıksan kafan dagılır geçer derdi ama elinde olmayan bişi anlamazdı kimse, ruhum patlıcak gibi olurdu o kötü hissiyatı çekmemek için melatonin içip uyurdum hep.. ama sonra randevu alıp gittim ilaca başladım düşük dozlu 3. Haftamda kendimde gelmiştim yaşamaya başlamıştım kesinlikle ihmal etme kendi kendine geçmiyor asla çok tuaf bişi hamile dahi olsan git muhakkak oan bile kullanılan ilaç türleri var 💗umarım hızlıca geçirirsin canım