Papatya-1234 12 haftalık hamileyim bu haftaya kadar nabzım normaldi 70 civari. Ama son birkaç gündür 90-100 oluyor. Sizin nasıl?
Musel Papatya-1234 valla bacım benm son son 124 tü hemşire bana koşarakmı geldin dedi 3. Kata çıktım -3 ten çıktım bide asansör kaç dakika bekledim gelmedi ne bekliyosunuz dedim😂 ama normaldede 104-110 arası
Hulo2105 Papatya-1234 az önce 140 a çıktı nabzım. Gün içinde de 120 hep. Yerden yere vuruyor vallahi iş yapamaz oldum
iremd-1798 Papatya-1234 benim 110 145 arası çıkıyor hep bir kere 85 çıktı ölüyorum sandım 😅😅 yani son haftadayım sürekli hastaneye gidiyorum ve ölçüyorlar normal dediler bu aralığa da 🥹