Mrvhilalgunay12- Kızlar bebeğim hala göbek deliğimin üzerinde hareket ediyor bu durumda kanala inmemiş mi demek oluyor? Lütfen bu konuda bilgisi olan beni aydınlatsın.
kusay1811 Mrvhilalgunay12- hayır ayakları yukarda kalır göğüs kafesine kadar hissedersiniz kanala inmiş bile olsa bende öyleydi çünkü kanala inmişti ama ayakları durmuyordu
1prensesannesi__ Mrvhilalgunay12- bende göbek bolgesinde hissediyorum son kontrolumde doktor basi kasiklarda poposu ve ayagi gobek bolgesinde demisti ultrasonda bakarken buyuk ihtimal tekmeleri falan o bolgede hissediyosun
Mrvhilalgunay12- kusay1811 Ayaklarını hissediyorum ama kendini içerde baya kasıyor ve sanki sırtı vücudu hala yukarıda gibi geliyor, kanala girmesi için uğraşıyorum, cevabınız için teşekkür ederim
kusay1811 Mrvhilalgunay12- rica ederim 🙏 Kasılması normal ama takip edin düzenli olursa doktora gidin düzenli kasılma da doğum belirtisidir kaç haftalıksınız bu arada
kusay1811 Mrvhilalgunay12- doğum başladıktan sonra da kanala inebilir stres yapmayın ki bebeğiniz iyi olsun o zamanında gelir 🥰
Mrvhilalgunay12- 1prensesannesi__ Bugün tekrar gittim maalesef hala kanalda değil, çok sabırsızlanıyorum ona kavuşmak için 😅
1prensesannesi__ Mrvhilalgunay12- bende gecen hafta gittim doktor doguma kadar her hafta gelceksin dedi bende cok mutlu oldum tabi bu duruma 😂 1 aydan az zaman kaldı cok heycam basiyo bana da biran once dogsun da kucakliym istiyorum 🥰