Aynil710 Kızlar merhaba yeni ogrendim hamileligimi kasıklarımda ara ara sancilanmalar oluyor normal mi acaba ilk hamileligim tecrubesizim?
Kumsal_ege Aynil710 benim de ilk ve yeni bendede çok oluyor kasık ağrısı normal olarak görüyorlar ama dikkat etmekte fayda var henüz bende doktora gorunmedim
Aleynaz06 Aynil710 çok normal kasık ağrısı 5 aylık hamileyim hala bende de var. Kanama olmadığı sürece endişe etmeyin
dudu-1 Aynil710 hamile olduğumu ağrılarım sayesinde öğrendim ve ilk bir ay ı şiddetli kasık ağrısı içinde geçirdim bel kasık çok ağlamıştım ağrılardan ama doktorum normal yerleşme ağrısı demişti
Dinlemeyiseven Aynil710 bende de aynı şekilde oluyor araştırdım rahim genişliyor kendini hazırlıyor o yüzden olabilirmiş. Eğer çok ağrınız olursa yine de doktora gidin
Kumsal_ege Dinlemeyiseven yaa ne güzel yakın tarihli arkadaşlar birbirimizi kaybetmeyelim 🤭 sağlıcakla gelsinler inşallah 🙏🥰
Pamuksekercim Ben sizden birazcık az fazlayim bende 6 haftaligim benimde belim ve kasıklarım agriyo bebek yerleştiği için normal cnm