1234567_ bera777 benim de ilk bastı alt karnım sıstı ondan herkez erkek Oglun olacak diyordu 6 aylık olduktan sonra gobegım toparlanmaya basladı
Aylaa123 bera777 bebek alttan büyümeye başlıyor zaten büyüdükçe göbeğe doğru çıkıyor 6 7 aylık oldugunda hamile görüntüsünü alırsınız
Neferut bera777 18+2 üst göbeğimde fazla şişlik yok ama biraz daha göbek deliğimin üstünden başlıyor karnın büyümesi benim de öyleydi bir gün aniden şekil aldığını gördüm