Benimde tam 27 haftalık bazen aşırı hareketli bazen aşırı hareketsiz elimi koyduğumda zor hissediyorum doktor her zaman bebeğin hareketleri aynı olmayabilir dedi günün çoğunda uyuyorlarmış eğer hiç hareket hissedilmezse gelmemi söyledi onun harince hafif hareketlerde sıkıntı olmaz dedi