Ssrky ağrı sancı açılma vs bir şeyler var mı acaba? Bende 39. Haftadayım bebek gelmezse suni sancı vererek başlatacaklar 🥹
İlk kızımda suyum geldi sancı yok diye suni sancı verdiler korkulacak bir şey değil yani öldüm bittim dedirtmiyor. Sadece o sancıyı verdiklerinde hiç yatmayın hep gezinin ve eğilin kalkın o zaman daha çok etkili oluyor ama siz daha az hissediyorsunuz ❤️