Yasmin444 benim de ikinci gebeliğim ben de o haftalarda tek tük hissediyordum 18.haftamda 2 gün hissetmedim diye doktora gittim resmen dalga geçti benimle zaten hissedemezsin diye ama sonuçta önceden de hamilelik geçirmişim o hissin ne olduğunu biliyorum ve doktordan eve geri döndüğümden beri her gün hissediyorum şu an 21 haftalık olduk hiç yerinde durmuyor resmen