Merhabalar ben bugün 5+3 oldum 🙏🏻
5+0 ken kesemizi 6 mm olarak gördük çok şükür
Aşırı halsizlik uyku hali, göğüs ucu hassasiyeti , nadiren akıntı ve ara ara kaşık ağrısı dışımda bir belirtim yok gibi. 10 gün sonra kalp atımı için doktorumuz çağırdı sizde durumlar nedir acaba 🙏🏻