Baya bi şişkinliğim oldu bianda 3 kilo almış gibi oldum göbeğim baya çıktı hatta rejime girdim kilo aldım diye biyandan da adet olucam oyüzden göbeğim şiş diye düşünüyordum ama adetime daha çok vardı sonra göğüslerimin ucu karardı normalde açık sütlü kahve gibiydi koyu kahve gibi olmaya başladı ve büyümüştü kahverengi yeri onun dışında oturduğum yerden ayağa kalkarken esnerken tabak almak için yükseğe uzanırken kasığımda amiden batma oluyordu gazım vardı çok fazla hatta şişkinliğim gazdan felan diye de düşünüyordum bu şekilde belirtiler yaşadım