Mscolak Kızlar 36+4 mine hanıma gidiyorum Karataş hastanesinde nasıl Doğum suan için memnunum ama Doğum yapanlardan bilgi almak istedim ?
ergeerim Ben 2013 yılında yaptim. Doktorum ahmet kılyardı. O zaman daha hastane yenilenmemisti. Ona rağmen hastaneden memnun aldim. Doktorum hariç tüm personelden memnun kaldim diyebilirim. 1bucuk yil once de arkadaskm doğum yapti o da cok memnun. Doktorunuz kim?