06Pembemavi80 Lokman masaallah ikiz bebek çok tatlı 😌 , benimde kızımın ismi Hilal Zehra . Zehra çok hoş ama ben Zühre ismini beğenemedim 💁🏻♀️
Leyliya Lokman siz beğendiyseniz tamamdır bence biz de tek yumurta ikizi kızlarımıza İnci ve Mercan koyacağız 💗
CeylanAk Ben benzer isim koymadığım halde herkes bu melismi bu selinmi diyor eltimde dahil buna isimler güzel yani beğendim ben :)