Betulblt16 kontrole gidip bir kaydınızın olması iyi olur. Bir anda gittiğinizde sizinle alakalı hiçbir fikre sahip olmayacaklar. Tansiyon,şeker,tiroid gibi rahatsızlıklarınız var mı yok mu, riskli bir durum yaşadınız mı, kullandığınız bir ilaç oldu mu vs bunları bilemeyecekler. Müsait bir zamanınızda mutlaka bir kontrole gidin, kaydınız oluşsun en azından