Hanımlar 34+4 gündeyiz. Akşamdan beri vajinada ara ara ağrı ve batma hissi var. Ağrı gelince yürüyemiyorum bile. Bir de affedersiniz tuvalete çıkma hissi var sürekli idrara da sık sık çıkıyorum. Düzenli kasılma yok bebeğimin hareketleri de güzel. Sürekli hareket ediyor ama bu ağrı ve batma hissi beni endişelendiriyor. Bu haftalarda normal mi bu ağrılar? Yaşayan var mı?