Ozlemm22 Çok kararsızım ilk doğumum kardeşim de 4 yaşında kendi annemde onu bırakıp gelemıyo sizce kim olmamalı illa bebekden anlayan birisini gelmesi şart kaynanam ben gelirim dıyo ama kararsızımw
elif475475 Ozlemm22 benim eşim kaldı çünkü en önemli birisi oydu baba olarak 😁 hastane doktor hemşire dolu ama erkek kalamıyorsa da biri şart tabi en kötü size su falan getiriyor
Aylaa123 Ozlemm22 bebekten anlayan birindense size yardımcı olucak birini çağırmanız daha uygun bence sizi kaldırıp bebeği size getirip götürüp suyunuzu esyanızı vermesi gayet yeterli hastanede hemşireler vs bebeğede yardımcı olup size gösteriyorlar zaten
Daisyy000 Ozlemm22 Sezaryen olacaksanız kesinlikle güçlü biri olmalı.Ben arkadaşımı çağıracaktım iyi ki sonradan vazgeçmişim, çünkü beni kaldırmaya gücü yetmezdi.Özellikle ilk kalkışlarda tüm ağırlığımı vermem gerekiyordu. Eşim olmasa imkanı yok kalkamazdım
tugcemom_ @Ozlemm22 bende hala karar vermedim 37. haftadayım. Eşim kalsın diyorum ama ikimiz yapabilir miyiz bilmiyorum. İlk gebeliğim Bende burada bekleyeyim yorumları 🤷♀️
Berraaak Benim kendi annem ve eşim kaldı ama sadece eşim de kalsa olurmuş çünkü hemşireler ve hasta bakıcılar sürekli ilgileniyor (özel hastane için söylüyorum) siz kimi istiyorsanız ve güveniyorsanız o kalsın ama bence baba kalsa çok daha iyi olur
Hulo2105 Ozlemm22 ben sezeryan olucam annemi istedim. Ama eşin de kalabilir. Kayınvalidenden rahatsız olmazsan gelsin ama ben şahsen istemezdim.
Papatyamm63 Ozlemm22 valla sadece bir gün hastnede kalicak gelsin bence. Benim yakın arkadaşım var bebekten bişi anlamıyor cocugda yok o gelicek