MYSR canım benim detaylı ne açıklama yapsan hiç bilgim yok bu konuda ben de ikili yaptırmadım Çünkü dedim ki herhangi bir şey de olsa sonuçta bir can taşıyor ve bunu almaya hakkım yok dedim Rabbim ne kısmet etmişse o dedim Bir de bir şey çıkarsa dokuzun ay boyunca üzülmiyim dedim her şeyin hayırlısı yapmadım doktorda bana dediki çok güzel düşündün Allah emeğini boşa götürmesin ve yapmadım o ikili testi rabbim hayırlısını nasip etsin Ama detaylı dediğin bana biraz açıklama yapsan hiçbir bilgim yok