dogakartal Kızlar bugün adetimin 12. Günü dün ve bugünkü testim. Adetin 9. Günü doktorda gittiğimde 14 mm solda bir tane yumrtam olduğunu söylemişti.
zlemceylan dogakartal aynı testleri bende kullandım canım daha olmamış yumurtlaman ama bir iki güne muhtemelen olur 🥰
baharmom35 dogakartal tam yumurtlama olmamış ama olmadan denemeye başlayın koyuluk diğerini de geçmeli ama bana doktorum bu şekilde iken ilişki yaşa demişti 2 gün sonra tam pik olur bidaha olması lazım bidaha ilişki yani ☺️
busrax_ Henüz olmamış. Yumurtlama için iki çizginin de aynı koyulukta ya da test çizgisinin kontrol çizgisinden daha koyu olması beklenir
dogakartal busrax_ çoğu kişide ikinci çizgi çok silik çıkıyor benimki biraz belli yakın mı demek bu yumurtlamanın
dogakartal baharmom35 3 gün önce doktora gittiğimde solda 14 mm yumrtam olduğunu söylemişti daha var demekki günde kaç mm büyür bu yumurta ilaç kullanmadım bu arada adetin 9. Günü 14 mm di
baharmom35 dogakartal günde ne kadar büyür bilmiyorum ama şunu biliyorum ben ovulasyon kullanırken misal sabah bu koyulukda iken akşam pik olmuş olabiliyordu o catlama ile alakalı
dogakartal zlemceylan ama belli ki yinede koyulaşmış sonra geri silik olmuş. Sizin testler bana örnek olsun takip edeyim arada 🥰
zlemceylan dogakartal evet bende koyulaşmayacak zannediyordum ama oldu takip etmek ve aynı saatlerde yapmak önemliymiş 🤍
dogakartal zlemceylan doğru söylüyorsun teşekkür ederim 🌷 inşalah en kısa zamanda müjdeli haberi alırsın yavrum 🥰
dogakartal baharmom35 ayne olabiliyormuş ben hep öğlen yapıyorum yumurtlama olduğunda ağrıdan biliyorum zaten o zaman sabaha akşam olmak üzere 2 tane test yapmayı düşünüyorum
baharmom35 dogakartal ben çatlamayı akıntım dan da anlıyordum ama işte pik olmayı yada alıntıyı beklemeden yapmalısınız
dogakartal zlemceylan ben kararsızım hala ama eşim çok istediği için ikna etti beni 2 ay korunmadık olmadı olmayınca takıldım bu ay böyle birşey yapmak istedim 🥰
zlemceylan dogakartal gönlünü ferah tut ne kadar çok stres yaparsan o kadar olmuyormuş 🥰 ne kadarlık evlisin peki