Kevserbtr Kızlar dun bır post actım bılen bılrı kasık agrım cok falan dıye bugun bırden kesıldı 4+3 normalmi böyle şeyler yanı kanamamda cok sukur yok leklenememde
Cahilanne Kevserbtr canım bende 6 haftamfayım birden bir ağrı giriyor sanki bıçakla ötüyorlar 2 dakika sonra geçiyor ve benim lekelenmemde geliyor ama ağrım öğrendiğim zamandan beri var