Kızlar 2. Gebelik 34+4 teyim 5 gün önden gidiyor dedi doktor 35. Hafta oluyor ilk kızım 34+2 de dünyaya geldi nişanim gelmesiyle doğum basladi anlamıştık sonra zaten hastnsye gittik 4 cm ile yatış yaptılar o yüzden evde sancı nasıl anlaşılır bilmiyorum kızlar şuan belirti olarak göbeğim indi aşağıya 2 gün oldu ineli dün geceden beri uyuyamadım sürekli tuvaletteyim ve afedersiniz ishalim gece den beri adet sancısı geliyor gidiyor belimden giriyor kaşıktan dolaşıyor gidiyor sabah saat 9 da sancı girdi geçti şiddetli değildi çocuk aşağıya çok basınç yapıyor sancılar çok değişik dengesiz yani bı geliyor gidiyor ama sık değil en son öğlen mide bulantım çok vardı ogure ogure bı hal oldum oda geçti ben ogurdukce çocuk aşağı basınç yapıyor şuan regl sancısı var bazen hiç gitmiyor bazen de gidiyor aşırı dinç oluyorum sancı helince hasta gibiyim napmam lazım kızlar doğumum gelmismi nasıl anlicam buda duemucak galiba erken gelcek gibi Nisanimin gelmesi gerekiyormu illa açılma olması için yada Nisan gelmeden yada su gelmedeb sancı olması normalmi ve 2. Doğum korkuyorum sancidan bana dua edin lütfen ve yapmam gereken ne varsa söyleyin olurmu sanki ilk defa dogruyorum hiç bisey hatırlamıyorum aşırı şiddetli baş ağrım var geçmiyor eşim de usutmussundue diyor ama üşütme gibide değil bı değişigim