İnternetten aldım iki gün önce elime ulaştı paketleme çok iyiydi koruyucu biseye sarmışlar içine buz jeli gibi bisey koymuslar o yüzden erimemisti ama yağları dışına çıkmış paketler yağ olmuş çikolatanın tadıda kaçmış bence bu havalarda internetten almayın 650 tl çöp oldu