Sinemas09 Merhabalar ilk cumartesi test vermiştim 30 çıkmıştı. pazartesi günkü testte HCG 130 çıkmıştı. arada kan vermemiştim henüz doktora da gitmedim bugün de 2290 çıktı. Artış sizce normal mi?
fairytale_ Sinemas09 bence iyi gibi gözüküyor yaptıgınız gunden ıkı gun sonra ıkı kat artıs olması gerekıyor dıyorlar sızınde oyle olmus doktora gıtsenız keseyı gorursunuz🥰
Sinemas09 fairytale_ genelde 2den de fazla artmış ya bilememistim. salı günü gideceğim inşallah görürüz
fairytale_ Sinemas09 +2 gun olarak değerlendirılıyor canım ama yınede artısın olması gerektıgı gıbı zaten hayırlı olsun şimdiden🥰