Herkese iyi pazarlar arkadaşlar. bugün umutlanarak geldim. bugün aşılamanın 9. günü çatlatma iğnesinin 11. günü. bugün arada sağ kasığımda batma tarzı ağrı var ve üç gündür uykum geliyor olduğum yerde yatıyorum . psikolojik olur mu bilmiyorum ama çok heveslendim😍 var mı yorumunuz ?