Emine-tfk ben bi tane daha mı doktora gitsem diye düşünüyorum. Çünkü benim doktorum artık pozitif düşünmemi etkiliyor. Operasyon sonrası kontrole gittim odasından yürüyerek çıktım. İki hafta sonra görüşelim dedi. 2 hafta sonra ise odadan bence tekerlekli sandalyeyle çık dedi. O kadar saçma ki rahim ağzı aynı uzunlukta farklı bi durum yok, enfeksiyon yok. Dikişle ilgili sorun yok. Bana bunu yapması onla ilgili bi güven problemi yaşattı. Çok sevinirim bu arada irtibatta olursak. Şuan hali hazırda beni sürekli yatırıyor kalkmam yasak sende durum nasıl?