Çok geçmiş olsun maalesef benimde gebeliğimin ilk haftalarından beri enfeksiyon şikayetim var. Zaman zaman çok şiddetli zaman zamanda hafif çıkıyor tahlillerimde. Şu an 32+5’iz bu haftaya kadar 4-5 kez antibiyotik kullanmak zorunda kaldım. Araştırdığım kadarıyla gebelik döneminde vücudun kendisi üretiyormuş bu enfeksiyonu bu yüzden ne antibiyotik nede doğal çözümler hiç bir türlü geçmiyor. Önemli olan sık sık tahlil verip kontrol altında tutmak. Aksi taktirde erken doğum riskine yol açabilir.