Berhif-21 Kızlar sat 15 Haziran batta 13 Temmuz normal de gecikmezdi, ya erken olurdum ya da günümde ama adet olmaya dair bir belirti yok ve korunmasız ilişki oldu baya anlamadım ne yapmalıyım
lilyum_ Berhif-21 hemen gebelik testi yapmalısın. Suan 1 gün gecikmen var zaten erken gebelik testinde çıkar diye düşünüyorum
1234567_ Berhif-21 beta hergun ikiye katlanıyor Yanı yaparsanız cıkma ihtimali yuksek erken gebelik testi alıp yenileyin bence
Ayden6 Berhif-21 7 temmuz adet günümdü. Normal kaset gebelik testi yaptım. Silik çizgi çıktı. Erken gebelik testi elimde yoktu alıp geldim fakat o negatif çıktı. Sabahına kan verdim beta da pozitif çıktı. Erken gebelik daha hassas olmasına rağmen göstermedi. Demem o ki her zaman doğru sonuç vermiyor. Gecikme olmuş kan verebilirsiniz