Merhaba kızlar dün 8/4 tansiyonla acile gittik üç Şişe serum takıldı gene 8/5 ten yukarı çıkmadı tansiyonum. Doktor da senin normalin bu demekki diye beni geri gönderdi şuan hala o civarlarda.. Benzeri bir durum yaşayan var mı kendi doktoruma da gitmeli miyim bana fikir verin yoksa normal mi :(