Kızlar 35+5 günlük hamileyim dün gece saatlerinde sancım oldu hastaneye gittim çatı muayenesi yaptılar açılma yokmuş geri gönderdiler .Çatı muayenesi olan hamişler sonrasında kanama miktarınız çokmuydu az mı acil dönüş alabilirmiyşm .benimki afedersiniz küçük ped dolduracak kadar olmuş endişe ettim açıkçası