Merve-tankut Beta hcg adetime 8 gün kala 6.01 ertesi gün 2 nin altı hamilemiyim lütfen yardımcı olun ?
CokCahilsinKeskeOlsen Merve-tankut kimyasal gebelik olmuş olabilir. Çoğu kişi anlamıyor kan vermediği için kimyasal yaşadığını eğer ki kanda düşme varsa kimyasal olabilirm şuan kaç gün var adetinize
Merve-tankut Hulo2105 evet aynı yer ama doktor şimdi den 6.1 se hayırlı olsun dedi adetime 8 gün vardı verdiğimde o zaman böyleyse hamilesin dedi
Hulo2105 Merve-tankut ama sonra düşmüş. Bende kimyasal geçiriyorsun büyük ihtimal adet olucaksın yine istersen salı günü kan ver.
CokCahilsinKeskeOlsen Merve-tankut adetine varmis ama kimyasal muhtemelen adet vakti beta sıfırlanir adet olursun muhtemelen
Merve-tankut Hulo2105 yükselme ihtimali var mı ? Peki neden olur bu kimyasal gebelik hersede söylemiştim ben doktor öyle diyince
Hulo2105 Merve-tankut keşke söylemeseydin zaten betan daha 6 ymış yani yok gibi bişey ki adetine de varmış. Bebek sağlıksızsa düşebilir tutunmuyor vücuttan atıyor kendini. Düşen beta yükselmez maalesef.
Merve-tankut Ama kimyasal gebelik adet gecikmesinden sonra pozitif çıkıp sonra negatif çıkması değil mi ben daha adet olmadım