Safiye12 Kızlar benim 2. Gebeliğim 17 haftalik oldu sizler bu haftalarda bebeğin hareketini hissediyor musunuz
Busssx Safiye12 Herkesin farklıdır tabi karın yapısı bebek hareketi illa hissedersiniz sizde birkaç haftaya ☺️