Melek3675 Kızlar normalde ben uyanır uyanmaz çok hareketli olurdu ama bugün hiç hissedemedim dinlendim yine yok tatlı bişeyler yiyip sola döndüm yine yok doktora gitmeli miyim biraz daha bekleyeyim mi?
Yasminnnnn Melek3675 Benimde 33 haftalık normalde hareketliydi bu iki gündür çok az hareket ediyor ya merak ediyorum bende acile mı gitsem yarın kontrolünde var beklesem mi
metemom_ Melek3675 kahveyi öneririm hemen hareket etmeye başlıyorlar eğer hareket etmezse mutlaka doktorunuza danışın
Melek3675 Yasminnnnn benim sabahtan hiç oynamadı şimdi karpuz yiyip bakıcam tekrar genelde karpuzda coşuyordu hareket etmezse gidicem
Melek3675 Sinemis567448 çok dürttüm ya içimde bişey varmış gibi ama hergün ki tekmesini hissetmiyorum
Melek3675 metemom_ karpuzu denedim şuan bekliyorum son haftalar doktor hareketlerini takip et demişti tedirgin oldum ondan
fthnf_ Sıcaktan etkilendiklerini düşünüyorum, benim de 31 haftalık. Dün akşama kadar çok nadir hareket etti. Çok sıcaktı ve bende mayışmış haldeydim. Akşam ben daha iyi hissettim, bebeğim de normal hareketlerine başlamıştı.
br2023 Melek3675 32+2 oldk bizde son 2 haftadır hareketleri çok düzensiz bazen aşırı hareketli bazen hareketsiz bazen de çok az hareket ediyor