FREYA09 Hases iyidir canım içini ferah tut benimde çok olmuştu hatta çok da üzüldüm 4 aylıkken annemin kanser olduğunu öğrendim şükür bol bol tevekkülle duayla içini ferah tut ne yazıldıysa o kasma kendini
miamom Hases ben 13. Haftamda kanamayla hastaneye kaldırıldım panik atak sinir krizi gırla… 20. Haftamda babamı kaybettim, zaten o zamanki ruh halimi anlatamam bile… 32 ye giricez şimdi, bebis gayet sağlıklı görünüyor maşallah