esolinaaaaa şöyle bende rahim ağzı yetmezliğim olduğu için serklajlıyım erken doğum riskim olduğu için de bu dozda kullandım canım çok şükür bir kaç kere sertleşmem dışında birşeyim olmadı. Bu ilaç harici bir tane daha kasılma önleyici ilaç kullandım. Daha önce 19. Haftada doğumla bebeğimi kaybettiğim için tedbir amaçlı böyle kullandırdı doktorum canım