7+6 haftaligiz biz de çöp küllük kokuları gibi seylere midem bulanıyor onun dışında ekşi yemek beni rahatlatıyor tatlı çikolata midemi kötü yapıyor ben kalp şeklinde rahimligim kanama alanim var progestan kullanıyorum bakalım inşallah daha da iyi oluruz onun dışında iştahım baya açıldı bakalım kaç kg ile doğum olacak nasipse ;)