GamzeTopluKk Kızlar daha önce farklı bir hastanede farklı bir ilde gidiyordum , ailemin yanına geldim hastane şartlarından dolayı 35. Haftadayim Dr ebru hanımı tavsiye ettiler .. bilgisi olan paylaşabilir mi ? Bu haftada Dr hasta kabul eder mi ?
GamzeTopluKk Selimunl 35 haftalık oldum bu saatten sonra alır mı acaba bilginiz var mı , bende iyi olduğunu duydum da hafta olarak çok geç kaldım
ZarifeKaraduman ben de oraya takip oluyordum pelin hanıma da gittim ebru hanıma da gittim hiç memnun kalmadım 3. ayımda bıraktım dogru düzgün soru bile soramıyorsun bilgi alamıyorsun ağız içinden bişiler diyolar anlamıyorsun bile çocuğun nasıl ne boyutta. erdem hastanesine devam ediyorum şimdi gülçin hamıma cok memnunum 2 hafta sonra da sezeryan randevum var ikiz kızlarıma inşallahhh kavuşuyoruz 🥰🥰🙏🏻
Selimunl ZarifeKaraduman bende de tam tersi erdem hastanesinden hiç memnun kalmadım hem gülçin hem sevil hanıma gittim 👎🏻 Göreceli bir kavram sanırım bu doktorlar 😀
GamzeTopluKk ZarifeKaraduman erdem hastanesi nerede acaba, Ersoy da Bedia hanım var bide onu da öneren oldu hatta muayene oldum memnun kaldım ama kafamda soru işaretleri var hastane hakkında
ZarifeKaraduman Selimunl tabiki de 😊 ben anestezi teknikeriyim saygıdakilerden tatmin olamadım haliyle bu işlerin içindeyiz bişeyleri biliyoruz sorduğum sorulara net yanıtlar alamadım 🤣 belkide benimde mesleğimle alakalı 😂
Sufim Ne saygı ne Ersoy hepsi benim gözümde kasap . Gideceksen emseye gitmelisin tüm kadın doğumluları bana göre iyi
Selimunl Sufim emsey kurtköyde olan mıydı? Doğum ve muane ücretleri hakkında bilginiz varsa bizimle paylaşın🙂
Ayseren Kesinlikle ve şiddetle Ebru Hnm ı tavsiye ederim. Çok ilgili güler yüzlü. Sadece muayenede değil hastane içi ve dışında da karşılaştığımda bile sanki doktor değilde arkadaş gibi davranması çok hoş. Yarın görüşürüz Ponçik hastanız yarin sizinle Ponçik Doktor 😊😊🤗😄😄🤗😊😉😁
Kzclrm Saygı hastanesinde Nihan pelinin birde ebru var hiç memnun kalmadım rakqbebet içindeler hepsi birine gidiyorsun sonra diğerine gitmek zorunda kaldım bir keresinde diğerinin hastasıyım diye doğru düzgün muyane olamadım yoğun oldukları anda geçiştiriyolar simdi emseye tedavi görüyorum 4 aydır saygı eskisi gibi değil yiğenlerim orda doğdu önceden iyiydi şimdi öncelikleri sezaryen olmuş hepsinin ayyyy aklıma geldi yine sinirlendim 😡😡
Snnddhbdbdnr Bende Ebru da Doğum yapmayı düşünüyorum canım hamilelikten önce ona gitmiştim Hamileliğimde denk gelmemişti bi türlü çünkü çok yoğun ve sen onu beklerken sürekli sezeryana gidebiliyor Bende beklememek için ona gitmiyordum ama 30. Haftadayım ona gittim geçen hafta artık ona devam edeceğim ...
Sufim Snnddhbdbdnr Selimunl evet kurtköyde 120 tl muayene ücreti . Doğum yanlış hatırlamıyorsam normal 3500 Sezeryan 4000 tl