snowglobe 🤣🤣dimi yaa 🤣benim bı tanıdık öyle gereksiz şeyleri sırf fenomenler almış diye almış hepsini kullanmadan çöp oldu bende ona takılıyorum işte bunlar bende eksik diye çocuğum yok ama şunları bı alım çocuğum olcak diyorum taklidini yaparak eşide gülüyo hiç sorma yengeya sırf onda bunda var diye alındı hiç demedi çocuk için alıyorum ihtiyaç diye dedi ki çocuk buya dediğiniz gibi her yerde hersekilde emzirilir