Sunaya Rabbim nasip etsin inşallah 🙏🏻 Olumlu düşünün, gebelik 1 yumurta 1 sperm ve anne rahmine tutunan 1 embriyo sonucu gerçekleşiyor. Allah ol der ve olur. Dua edin bol bol, yürüyüş yapın psikolojik açıdan da iyi gelecektir.
Bizim gibi transfer bekleyen, gebelik bekleyen herkese Allah nasip etsin.