denizannee Merhaba. 2.muayenemden henüz çıktım önceki gidişimde yani 31 aralıkta kese göründü fakat bebek net görünmedi. Bugün de hem kese hem bebek hem yolk sac göründü. 8+3 haftalık denilmişti fakat 7+3 haftalikmis ve yolk sac 12.7mm çıktı. Bu haftalarda sizin yolk sac değerleriniz kaçtı? Şimdiden teşekkür ederim 🌸