Benim bat bugün gelen giden yok ama regl ağrısı gibi ağrılarım da başladı. Normalde çok düzenli regl olurum bat tarihinde, akşamüstü 18:00’a kadar regl olmuş olurdum. Yarın sabah erken gebelik testi yapmak istiyorum. Çarşamba günü evlilik yıldönümümüz, güzel haberler alsak en güzel hediye olur 💕 umarım herkes en hayırlı şekilde pozitif görür.