Kızlar merhabaa bi kaç gün önce hamile olduğumu öğrendim dün sabah hafif sarı olarak başlayıp kahveye dönen bi akıntım oldu doktora gittim ultrasonda henüz göremem çok küçük tahminen 3 haftalık falandır dedi progestan başlattı normal mıdır bu zamanda kahverengi kanama yaşamak