Hayallerdualaraemanet140822 Canım ben de başlarda yaşadım aynısını akıntı, kahverengi kanama , normaldir olabilir ,ama rahimde bi kılcal damar kanamasıdır ve bebek çok küçük olduğu için etkileyebilir ,her zaman dikkatli olmak gerekir. İlaçlarını kullan ve yat sakın ağır kaldırma öyle ev işi falan yapma ilk 3 ayını sakin geçir. Ben şimdi 36 haftalığım ama ilk 3 ay riskli olduğu için hep yattım bi de böyle kanama olduğu için ,sonra da çok hiç oturmadım hep gezdim . Yani bir süre dikkat et