Eminemalinnn Aysu1307 ben de 18 de hissetmeye başladım da hafiften yer degistiriyordu dundendir hiç öyle bir his yok normal mi hergun hareketini hissediyor musunuz şu 19+1 oldum. Sıkıntı var diye içim içimi yiyor şimdi
ads42 16 haftalıkken hissetmeye başladım şuan 16+6 haftalığız çok güzel bir his 🥰 devamlı hissetmiyorum şuan ara sıra zaten çok erken ama özellikle yemek yerken hissediyorum
Suey İki gebeligimdede 16 da hissettim ama bu durum kişinin kilosuyla plasentanin konumuyla v.s alakalı oluyor 20 ye kadar anca hissedersin diyorlar genelde
Aysu1307 Eminemalinnn merak etme canım o çok iyi şuanda her hareketini hissetmeyeceksin zaten benimde aynı senin dediğin haftalarda içimde korku oluyordu kımıldamadığında acile gitmek istiyordum hep kalbini duymak için ama boşaymış telaşlarım :) o hiiiççç endişe etme o kımıldıyor her hareketini hissetmezsin
Eminemalinnn Aysu1307 çok tsk ederim. İçim rahatladı Allah razi olsun 🙏7 senelik beklediğimiz bir bebek olunca her an birsey olacak endişesi. İnş. Sağ salim kucağımıza alırız 🙏