Alparslanmom__ Smdi ben hastane için 10 lu isimli çıkış seti yaptrdm da doğumdan sonra kanlı veriyorlarmis bebeği fazla temzlemiyorlarms öylemi?
metemom_ Alparslanmom__ bebeğin ilk giyeceği kıyafeti çöp olarak gör dediler bende bimden aldığım seti koydum 😂 gerçekten doğru ama yeğenim sezeryanla doğdu kıyafetin kollarını makasla kesmişlerdi toparlanınca giydiririm dedim bende isimli hastahne çıkışını
iremd-1798 Alparslanmom__ ilk kızım 35+5 de doğdu özenerek çilekli hastane çıkışı aldım doğumda da onu verdim. Tertemizdi hatta kızım küçük doğduğu için o hastane çıkışını 3 ay falan rahat giydik. Kişiden kişiye değişiyor olabilir ya da hastaneye göre. Riske atmak istemezseniz başka takım verin ☺️
Nananan Alparslanmom__ bebeği artık yikamiyorlar sen normal bir hastane çıkışı al ilk onu giydirirler kan fln olucak ya kirlenecek isimliyi de hastaneden çıkarken yada bebeğin kanı fln temizlenince giydirirsin
iremm00 Yani benim bebis yıkanmış gibi dogmustu valla o değişiyor kişiden kişiye bazen çok beyazlı doğarsa temizliyor lar diye biliyorum
Alparslanmom__ metemom_ bende ozman önce başka set veririm sonra isimliyi giydiryim resm falan cekecem çünkü
Alparslanmom__ Hulo2105 anladm smdi beşli setin içine çıtçıtlı zibinda koyacagz dmi birde battaniye ?
Alparslanmom__ Alparslanmom__ e peki bebeği getirirken beşik gibi biseyde bizmi seriyoruz carsafinu yastinu falan yoksa o odadami oluyor çünkü ben ona isimli battaniyesi bu sermeyi düşünüyorum
umrumdadegil Alparslanmom__ benim bebeğimi temiz vermişlerdi. Ama yinede fotoğraf çekecekseniz. İstediğin takımı sonra giydirmelik ayır
umrumdadegil Alparslanmom__ yok bunu verme başka ver sonra sen kendin giydirirsin bunu fotoğraf çekersiniz
metemom_ surprizbebe nerde doğum yaptığına bağlı doğum şekline bağlı annenin kanamasına bağlı bir çok sebep sayabilirim herkesin aynı değil
biranne__ Alparslanmom__ silip giydiriyorlar bebeği temiz oluyo geneldede bazı özensiz hastanelerde bu durum yaşanabilir belki kaç doğum yapan arkadaşım oldu hiç böyle bişi yaşamadılar