Merhaba kizlar biz bugün 40 haftalık olduk 9 ayımız doldu daha önce iki bebeğimde de 40+3 de doğum yapmıştım 38. Haftadan beri açılmam var ara sıra sancım var ama ilerleme yok bugünde birşey olmazsa yarın kontrole gidicem ama doktor 41e kadar bekleriz dedi sizlerde durumlar nasıl doktorunuz ne dedi