39+1 haftalığım. Açılmam yok sancım yok. Doktor istersen seni yatırayım normal doğum için zorlayalım suni sancı takalım dedi kabul etmedim. Açıklığım ya da biraz ağrım olsa kabul edeyim ama hiç bir şey yokken kabul etmek istemedim sizce doğru mu yaptım 😟 siz olsanız ne yapardınız? 😟