Prmdkanneee 12+3teyim ve alışverişe başlamak istiyorum henüz cinsiyeti belli olmadığı için başlayamadımda. Bebek arabasından başlasam erken mi olur, bu işin cinsiyeti de yok. Memnun kaldığınız arabalar, alışveriş tecrübeleri paylaşabilir misiniz 😊
Snm06 Prmdkanneee biz kanz vgo travel sistem bebrk arabası kullanıyoruz çok ta memnunum bebegi sarsmiyor ve manevra vs açısından da çok beğeniyorum.
Tutaste_ Prmdkanneee kesinlikle kabin boy al Elele flıght modelıni aldım ben bakabilirsin fikir olsun uygund biraz
Zehrabaysan Prmdkanneee kraft kenya hafif herkes memnun veya bendeki maxi cosi lila sp bu da çok güzel
gizem_15 Prmdkanneee ben elele lula modelini aldim travel sistem cift yonlu bi bakin isterseniz kullanmadim yeni geldi ama hafif
Evrimnbe Merhaba bende bakınıyorum kararsız kaldığım 2 model var prego mios ve bagi neo2 ikiside kullanım açısından çok başarılı
Evrimnbe Prmdkanneee bizzat kendim mağazada deneyimledim bagiyi çok hafif ben bebek arabasında hem bebeğin rahatlığını hem benimde rahat kapatıp açmamı taşımamı baz aldım bir de parçalarını sürekli tak çıkar kapat olayını sevmiyorum bagi de 1 yaşından sonra kullanacağı sepet kısmı kapatırken çıkarmak zorundayız ikisi birlikte kapanmıyo ama prego da kapanıyo ve az yer kaplıyo tek başına da çok rahat açıp kapatabilirsin pratik geldi bana videoları mevcut bagi daha hafif ve bence kullanışlı bi arkadaş çok sarsıyo demiş ama dağ bayır da kullanmayacağım ben düz yol ne kadar sarsabilir ben çok araştırmadım açıkcası ama prego her açıdan gerçekten kullanışlı çift yönlü tak çıkar yapmadan etrafında dönüyo 360 derece daha bi çok da özelliği var uzun ömürlü baginin benim için tek eksisi sepetiyle toplanmıyo olması arabaya binerken toplamak zor olabilir bu açıdan
Tutaste_ Prmdkanneee maalesef travel sıstemleri alan pişmn hep yok iki yönlü bilmem ne diye alıyolar ilk fırsatta satıyolar
Gg5348 Prmdkanneee 12 haftalıkken aldım ben de siyah aldım her iki cinsiyetede olur diye cybex balios lüx aldım çok güzel bir araba tek parmakla bile gidiyor tavsiye ederim 🤗
elifdemir09 Doktorum bana da alışveriş için erken dedi ama ben bir önceki hamileliğimde(düşük yaptım) Ana kucağı ve mama sandalyesi almıştım e bebek indiriminden ve kesinlikle çok büyük bir kardayım o yüzden bazı şeyler alınabilir diye düşünüyorum Bebek arabası konusunda hem kaliteli hem uygun fiyatlı hem kabin boy hem pusetli olsun iskeleti sağlam olsun derken şuan sanırım Luxus Hummer Travel sistem olan arabayı alıcam 9 bin lira gibi bi fiyatı var sadece e bebek online da satılıyo şuan ama markanın arabalarına hakimim kesinlikle çok kullanışlı Öncesinde aklımda Joie litetrax 4 vardı ama onda da stok bulamıyorum
Prmdkanneee elifdemir09 yaa evet benimde aklıma geliyor bazen, bazen durduğum yerde acaba su an iyi mi diye bile geliyor. Unutup günlük hayata da devam etmek tam olarak istemiyorum o orada ve onun için bir şey yapmak istiyorum 🥲😊 o yüzden ben sanırım cinsiyeti olmayan şeylerden başlıcam 🫠 e bebek indirim falan görüyordum umarım size de denk gelir hem stok hem indirim, listeye aldım önerilerinizi 🌸
elifdemir09 Prmdkanneee cinsiyeti öğrenince beklemek daha zor oluyor :) Gördüğüm her kız bebek eşyasını almak istiyorum
Prmdkanneee Evrimnbe asell13 Elvangokmen 06Canan boraninannesi_ gizem_15 Zehrabaysan Ay kızlar hepsini aldım listeye bakalım
06Canan Prmdkanneee baby care almıştm kızıma 4 yıl önce kahverengi almıştm iyiki rengini öyle almışım şimdi oğluşum kullanacak nasipse
Elvangokmen Daha önce travel sistem kraft pro almıştım güzel ama çok ağır ve meşakatli. Şimdi cybex coya aldım. Kabin boy hafif tek elle açılıp kapanıyor 25 kg kadar taşıyor. Üstüne de ayrıca takılan pusetini aldım direk aparatıyla takabiliyorum başka parça çıkarmama gerek yok. Mios modeli ile arasında kalmıştık 50usd fark vardı ancak mios kabin boy gibi tam kapanıp taşınmıyor daha fazla yer kaplıyor.