Merhaba cuma günü sabah hafif ishal oldum emzirdiğim içinde dr a gittim rutin tahlil yapıldı vitamin eksikliği çıktı akşam ateşim çıktı acile gittim serum takıldı tekrar bakıldı kanlara enfeksiyon değerim yüksek çıktı 2 gündür karnıma kramp giriyor wc ye çıkıyorum az az pecetede kan görüyorum açık bagırsak enfeksiyonu dedi dr ama böyle bir şey hayatımda yaşamadım bu durumu yaşayan var mı hiç emzirdiğim için munorol verdi sadece oda tek kullanımlıktı probıyotık içiyorum ama hala düzelmedim