Buseodgn ben yurt dışındaydim ilk hamileligimde 31.ci hafta daha tansiyonum yuksekti protein kaçağı vardi, ona rağmen bisey yapmadılar sadece kendini kötü hissedersen acile gel dediler neyseki 39 haftalikken kontrole gittiğim esnada tansiyonumun 160 çıkması sebebiyle dogum icin yatışım yapıldı. Bide kasinti başlamıştı kolestas. Cok ödem toplamıştı vücudum Allah yardımcımız olsun, ayni şeyleri yaşamak istemiyorum