sevgilikendim Başka bir bulgu izlenmedi 21.haftamdayım. Herkes zamanla geçer diyor okuyorum ama mm olarak bana büyük geldi 🙁 çok korkuyorum çok geç kavuştuğum bir gebelik
neslsah-1 sevgilikendim endişe etme kafana çok takma fetal dna yaptırma imkanın varsa ftal dna yaptır canm seninle konuşmuştuk ve bir kaç sefer postlarınada yazdım kötüyü çağırıyosun resmen yapma lütfen :/
sevgilikendim neslsah-1 çok üzgünüm çok kafama taktım belki birileri daha yazar diye bekledim ama sanırım biraz sakinleşmem gerek
neslsah-1 sevgilikendim canm birileri yazsada aynı sonucu alcaksın diye bişey yok belki olumsuz yorum gelse daha cok moralin bozulcak :/ iyi düşün dua et bol bol ceviz tüket inşallah yoluna girer 🌸
Eylullars Benimde 17. Haftamda görüldü ve zamanla geçeceği söylendi. Ve geçti de. Bu süreçte içimin rahat etmesi adına fetal dna yaptırdım. İmkanınız var ise öneririm.