Yenianness bazen hareketli bazen hareketsiz oluyorlar. Bizim 28bitti öncekine göre daha az hareket ediyor gibi geliyor bana. Uykuları düzene giriyormuş belli bir süre sonra o yüzden az hareket oluyor galiba. Bazen de hissetmiyoruz bence. Doktor bakarken hareket ediyor diyor mesela ben hissetmiyorum. Uzun süre hareket hissetmeyince ben karnıma masaj yapıyorum hafif titretir gibi yapıyordum😅