Merhabalar ben 3 gün önce doğum yaptım. Seminerlerin olduğu hafta 36. Haftamın içindeydim yani seminerlerin bittiği gün zaten 37. Haftaya gitmiştim ve çalışabilir raporuyla çalıştım.
38+4 te doğum yaptım bu durumda doğum sonrası 8+ dogum öncesi 5 hafta şeklinde iznim olacak diye biliyorum.
8+5= 13 hafta 38. Haftada doğum yaptım orda kalan 2 hafta ne oluyor?
Birde hastaneden verilen rapora göre doğum sonrası 8 hafta sonra bitiyor izin. Meb mi doğum öncesi çalışabilir raporuma göre bu tarihe ekleme yapıyor.